Frakt & Returer

Frakt

Produkterna skickas från vårt lager i Ulricehamn. Leverans kan komma att ta mellan 2-15 arbetsdagar beroende på lager men vi mailar om den ej finns i lager! 

Återbetalning

Vi betalar tillbaka direkt när vi fått tillbaka varan och att den är i det skick som vi godkänt för retur.

Returer/Reklamation

När din retur har mottagits och inspekterats skickar vi dig ett e-postmeddelande för att meddela dig att vi har fått din returnerade artikel och om den har blivit godkänd eller inte.

Vi ersätter endast föremål om de är defekta eller skadade. Om du skött dina skötselråd och någon defekt upptäcks inom 12 månader efter att vara köpts kan du göra anspråk på reklamation.

Om den blir godkänd kommer din återbetalning eller ny vara att behandlas/skickas inom närmaste dagar.

Om du efter 1 vecka inte fått din återbetalning eller ny vara, vänligen kontakta oss genom att använda vårt kontaktformulär.

Utbyten 

Vi ersätter endast föremål om de är defekta eller skadade. Om du behöver byta mot en annan produkt, skicka ett e-postmeddelande med vårt kontaktformulär

Frakt vid retur

Vi kommer att instruera dig via e-post i vart du ska skickar din vara för retur.

Du ansvarar för att betala för dina egna fraktkostnader för att returnera din vara. 

Om du levererar en vara över 750 kr bör du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa fraktförsäkring. Vi garanterar inte att vi får din returnerade artikel.